Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Я. О.-
dc.contributor.authorКошова, С. П.-
dc.contributor.authorСарканич, О. В.-
dc.contributor.authorГанинець, П. П.-
dc.contributor.authorМироненко, Н. В.-
dc.contributor.authorШевцова, О. М.-
dc.contributor.authorСуханова, О. О.-
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.date.accessioned2020-08-12T09:38:59Z-
dc.date.available2020-08-12T09:38:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1754-
dc.description.abstractРозглянуто тренди розвитку технологій післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку лікарів. Підкреслюється, що університети, як і раніше, є ідеальним місцем для передавання та продукування знань. Однак, конкурувати з онлайн навчанням університетам, що пропонують типову контактну освіту, абсолютно марно. Постулюється, що безліч технологій передавання знань практично унеможливлює рішення завдання стандартизації траєкторій навчання та забезпечення ефективного індивідуалізованого трансферу знань. Висловлюється думка про необхідність розроблення алгоритмів своєчасного виявлення індивідуальних особливостей у засвоєнні навчального матеріалу та на їх основі створення адаптивних навчальних систем.uk_UK
dc.subjectелектронне навчанняuk_UK
dc.subjectонлайн навчанняuk_UK
dc.subjectзмішане навчанняuk_UK
dc.subjectгейміфікація навчанняuk_UK
dc.subjectіндивідуальнеuk_UK
dc.subjectадаптивне навчанняuk_UK
dc.subjectбезперервний професійний розвиток лікарівuk_UK
dc.titleКлючові тренди розвитку технологій передавання знань у системах післядипломної медичної освіти та безперервного професійного розвитку лікарівuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.