Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorВороненко, Ю. В.-
dc.date.accessioned2020-08-11T10:07:20Z-
dc.date.available2020-08-11T10:07:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1741-
dc.description.abstractУ статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3”, у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням “Ilias”. Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій.uk_UK
dc.subjectпіслядипломна медична освітаuk_UK
dc.subjectдистанційна освітаuk_UK
dc.subjectінтелектуальні технологіїuk_UK
dc.titleСтратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знаньuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mosv_2017_3_20.pdf158.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.