Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагін, О. В.-
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorВороненко, Ю. В.-
dc.date.accessioned2020-08-11T10:05:48Z-
dc.date.available2020-08-11T10:05:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1740-
dc.description.abstractПредставлено нове розуміння проблем передавання знань, змісту освіти та управління нею. На часі поставлено питання післядипломного додаткового проблемно-орієнтованого навчання, особливо в медицині, що включає такі нові напрями, як полідисциплінарність, мультидисциплінарність та трансдисциплінарність. Виникає необхідність створення єдиного банку контрольно-вимірювальних методик для перевірки залишкових знань не тільки з дисциплін, а й з навчальних модулів. Не менш важливим стає й введення так званої “нелінійної” схеми організації навчального процесу. Розроблення суворої методології трансдисциплінарності наукових досліджень та освіти виявило особливу роль інформатики як елемента її системно-технологічної підтримки, враховуючи системоутворюючу роль сучасної інформатики та інтеграцію інформаційних технологій практично в усі галузі науки й освіти. Запропоновано розділити навчання лікарів і провізорів у стратегії безперервного професійного розвитку в післядипломній медичній освіті на дві частини – базисну та додаткову (трансдицисплінарну, проблемно-орієнтовану) з заданим рівнем компетентності.uk_UK
dc.titleПісляд ипломна медична освіта – нові горизонти й перспективиuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mosv_2016_3_5.pdf168.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.