Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorВороненко, Ю. В.-
dc.date.accessioned2020-08-10T07:04:49Z-
dc.date.available2020-08-10T07:04:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1703-
dc.description.abstractРозглянуто фактори, що забезпечують якість та ефективність сучасного безперервного професійного розвитку лікарів і провізорів. Серед значної кількості факторів виділено трансдисциплінарність, безперервність, органічне поєднання формальної, неформальної та інформальної освіти. Дослідження було спрямовано на обґрунтування технології формування індивідуальної освітньої траєкторії під час безперервного професійного розвитку. З’ясовано, що створення сучасної системи трансферу знань у медицині можливо за умови врахування необхідності забезпечення високої якості навчання лікарів і провізорів, орієнтованого на підготовку особистості, інтенсивне впровадження трансдисциплінарності навчання. Основою сучасного набуття знань, навиків і інших компетентностей у післядипломній медичній освіті та безперервному професійному розвитку лікарів і провізорів запропоновано введення індивідуальної освітньої траєкторії, що базується на трьох складових — максимальній цифровізації, професіональному портфоліо та контент – аналізі.uk_UK
dc.subjectмоделі медичної освітиuk_UK
dc.subjectцифровізаціяuk_UK
dc.subjectонтологія знаньuk_UK
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk_UK
dc.subjectпринцип формалізаціїuk_UK
dc.subjectтрансдисциплінарністьuk_UK
dc.subjectмодулі навчанняuk_UK
dc.subjectконтент – аналізuk_UK
dc.titleФактори забезпечення ефективності замкнутої медичної освіти в сучасних умовах: неформальність, трансдисциплінарність і безперервністьuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11124-Article Text-40824-1-10-20200619.pdf245.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.