Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1644
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСуханова, О. О.-
dc.contributor.authorГанинець, П. П.-
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.date.accessioned2020-08-06T08:23:38Z-
dc.date.available2020-08-06T08:23:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1644-
dc.description.abstractРозглянуто питання комплексного оцінювання компетентностей, знань, умінь та особливості метрики під час ресертифікації. Підкреслюється, що єдиного бачення проблеми атестації лікарів не існує. Відповідно, існують проблеми при зміні лікарем країни: від забезпечення адаптації до досягнень у галузі знань і технологій (процедура ресертифікації). Мета дослідження полягала у створенні концептуальних основ кількісної системи оцінювання якості процедур підвищення кваліфікації лікарів. Отримано висновки про те, що існуючі національні практики ресертифікації не забезпечують якість медичної допомоги на міжнародному рівні, оскільки вони оцінюють компетентність і ефективність роботи лікарів лише відповідно до національних стандартів якості. Відсутня єдина методика комплексного оцінювання вдосконалення лікарів у міжнародних системах ресертифікації. Запропонована методика створення багатовимірної шкали оцінювання безперервного професійного розвитку лікаря, що може слугувати ефективним механізмом особистого портфоліо.uk_UK
dc.subjectкомплексне оцінювання знань і компетентностей лікаряuk_UK
dc.subjectпортфоліо лікаряuk_UK
dc.subjectбезперервний професійний розвитокuk_UK
dc.subjectресертифікаціяuk_UK
dc.subjectонтологія знаньuk_UK
dc.titleКомплексне оцінювання компетентностей, знань і вмінь лікаря в процесі безперервного професійного розвитку. проблеми ресертифікаціїuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11022-Article Text-40791-1-10-20200605.pdf346.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.