Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1636Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мінцер, О. П. | - | 
| dc.contributor.author | Вороненко, Ю. В. | - | 
| dc.date.accessioned | 2020-08-06T07:33:09Z | - | 
| dc.date.available | 2020-08-06T07:33:09Z | - | 
| dc.date.issued | 2013 | - | 
| dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1636 | - | 
| dc.description.abstract | Розглянуті особливості переходу системи освіти від індустріально до постіндустріально моделі (інформаційного суспільства). Аналізується ризик освітньо сингулярності, основою яко є технологічна й інформаційна сингулярність. Дискутуються проблеми попередження виникнення сингулярності на базі розроблення новітніх технологій, зокрема дистанційно технологі, самоосвіти, рефлексі знань тощо. | uk_UK | 
| dc.subject | післядипломне навчання лікарів і провізорів | uk_UK | 
| dc.subject | технічна й інформаційна сингулярність | uk_UK | 
| dc.subject | дистанційне навчання | uk_UK | 
| dc.subject | самонавчання | uk_UK | 
| dc.subject | моніторинг рівня знань | uk_UK | 
| dc.title | Ризик виникнення освітньо сингулярность тенденці та можливі наслідки | uk_UK | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 5649e12408ae9cd9c8267b30.pdf | 369.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

