Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1628
Назва: | Логіка використання портфоліо в забезпеченні якості післядипломної медичної освіти та безперервного професійного розвитку лікаря. аналітичний огляд |
Автори: | Мінцер, О. П. Вороненко, Ю. В. |
Ключові слова: | портфоліо післядипломна медична освіта безперервний професійний розвиток якість освіти оцінювання компетенцій лікаря піраміда Міллера е-портфоліо надійність портфоліо |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається проблема використання портфоліо як особистісно-орієнтована технологія підвищення якості ме- дичної освіти. Підкреслюється, що інструментарій «Портфоліо» є в даний час ефективним засобом об’єктивізації і кількісного визначення освітнього й професійного зростання в освіті та безперервному професійному розвитку лі- каря. Воно може використовуватися й для оцінювання соціальних відносин і компетенцій, що важко оцінити іншими способами. Портфоліо може широко застосовуватися для демонстрації набуття компетенцій по міждисциплінар- ним і трансдисциплінарним напрямам медицини, а також засвоєння неклінічних навиків. Також акцентовано увагу на те, що технологія портфоліо в післядипломній медичній освіті може бути використана для підтримки рефлексивної практики лікаря, управління знаннями та управління передаванням знань на орга- нізаційному та індивідуальному рівнях. Проте, створення е-портфоліо вимагає глобальної гармонізації контентів навчання, професійної діяльності й оцінювання вдосконалення лікаря в професійних умовах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1628 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
953-1395-1-PB.pdf | 241.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.