Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1628
Назва: Логіка використання портфоліо в забезпеченні якості післядипломної медичної освіти та безперервного професійного розвитку лікаря. аналітичний огляд
Автори: Мінцер, О. П.
Вороненко, Ю. В.
Ключові слова: портфоліо
післядипломна медична освіта
безперервний професійний розвиток
якість освіти
оцінювання компетенцій лікаря
піраміда Міллера
е-портфоліо
надійність портфоліо
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Розглядається проблема використання портфоліо як особистісно-орієнтована технологія підвищення якості ме- дичної освіти. Підкреслюється, що інструментарій «Портфоліо» є в даний час ефективним засобом об’єктивізації і кількісного визначення освітнього й професійного зростання в освіті та безперервному професійному розвитку лі- каря. Воно може використовуватися й для оцінювання соціальних відносин і компетенцій, що важко оцінити іншими способами. Портфоліо може широко застосовуватися для демонстрації набуття компетенцій по міждисциплінар- ним і трансдисциплінарним напрямам медицини, а також засвоєння неклінічних навиків. Також акцентовано увагу на те, що технологія портфоліо в післядипломній медичній освіті може бути використана для підтримки рефлексивної практики лікаря, управління знаннями та управління передаванням знань на орга- нізаційному та індивідуальному рівнях. Проте, створення е-портфоліо вимагає глобальної гармонізації контентів навчання, професійної діяльності й оцінювання вдосконалення лікаря в професійних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1628
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
953-1395-1-PB.pdf241.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.