Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorСтрижак, О. Є.-
dc.contributor.authorДенисенко, С. В.-
dc.date.accessioned2020-08-05T08:08:18Z-
dc.date.available2020-08-05T08:08:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1616-
dc.description.abstractОписуються підходи, засоби та технології формування персоніфікованих електронних майданчиків управління знаннями в навчально-інформаційному середовищі. Розглянуті онтологічні аспекти побудови моделі е-сценарію супроводу процесу навчання/перепідготовки лікаря з використанням мережевих систем знань. Це припускає вирішення актуальних проблем підвищення ефективності навчання лікарів на основі застосування сучасних мере- жевих технологій дистанційного доступу до розподілених систем знань.uk_UK
dc.subjectонтологія медичних знаньuk_UK
dc.subjectперсоніфікований електронний майданчикuk_UK
dc.subjectінформаційні джерела формування знаньuk_UK
dc.subjectонтологічна модель е-сценарію процесу супроводу навчального процесуuk_UK
dc.titleВикористання принципів медичної онтології для побудови сценарних моделей післядипломного навчання лікарів і провізорівuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
478-482-1-PB.pdf442.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.