Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1616
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мінцер, О. П. | - |
dc.contributor.author | Стрижак, О. Є. | - |
dc.contributor.author | Денисенко, С. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-05T08:08:18Z | - |
dc.date.available | 2020-08-05T08:08:18Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1616 | - |
dc.description.abstract | Описуються підходи, засоби та технології формування персоніфікованих електронних майданчиків управління знаннями в навчально-інформаційному середовищі. Розглянуті онтологічні аспекти побудови моделі е-сценарію супроводу процесу навчання/перепідготовки лікаря з використанням мережевих систем знань. Це припускає вирішення актуальних проблем підвищення ефективності навчання лікарів на основі застосування сучасних мере- жевих технологій дистанційного доступу до розподілених систем знань. | uk_UK |
dc.subject | онтологія медичних знань | uk_UK |
dc.subject | персоніфікований електронний майданчик | uk_UK |
dc.subject | інформаційні джерела формування знань | uk_UK |
dc.subject | онтологічна модель е-сценарію процесу супроводу навчального процесу | uk_UK |
dc.title | Використання принципів медичної онтології для побудови сценарних моделей післядипломного навчання лікарів і провізорів | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
478-482-1-PB.pdf | 442.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.