Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1616
Назва: Використання принципів медичної онтології для побудови сценарних моделей післядипломного навчання лікарів і провізорів
Автори: Мінцер, О. П.
Стрижак, О. Є.
Денисенко, С. В.
Ключові слова: онтологія медичних знань
персоніфікований електронний майданчик
інформаційні джерела формування знань
онтологічна модель е-сценарію процесу супроводу навчального процесу
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Описуються підходи, засоби та технології формування персоніфікованих електронних майданчиків управління знаннями в навчально-інформаційному середовищі. Розглянуті онтологічні аспекти побудови моделі е-сценарію супроводу процесу навчання/перепідготовки лікаря з використанням мережевих систем знань. Це припускає вирішення актуальних проблем підвищення ефективності навчання лікарів на основі застосування сучасних мере- жевих технологій дистанційного доступу до розподілених систем знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1616
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
478-482-1-PB.pdf442.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.