Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1616
Назва: | Використання принципів медичної онтології для побудови сценарних моделей післядипломного навчання лікарів і провізорів |
Автори: | Мінцер, О. П. Стрижак, О. Є. Денисенко, С. В. |
Ключові слова: | онтологія медичних знань персоніфікований електронний майданчик інформаційні джерела формування знань онтологічна модель е-сценарію процесу супроводу навчального процесу |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Описуються підходи, засоби та технології формування персоніфікованих електронних майданчиків управління знаннями в навчально-інформаційному середовищі. Розглянуті онтологічні аспекти побудови моделі е-сценарію супроводу процесу навчання/перепідготовки лікаря з використанням мережевих систем знань. Це припускає вирішення актуальних проблем підвищення ефективності навчання лікарів на основі застосування сучасних мере- жевих технологій дистанційного доступу до розподілених систем знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1616 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
478-482-1-PB.pdf | 442.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.