Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1483
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лічман, Л.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-27T13:54:55Z | - |
dc.date.available | 2016-10-27T13:54:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1483 | - |
dc.description.abstract | У статті наведено методологічну модель вивчення формування іншомовної компетентності у ВНЗ України, обґрунтовано теоретично значущі принципи побудови методології дослідження ґекези іншомовної компетентності, зазначена необхідність поєднання структурно-синхронічного і діахронічного методів аналізу об'єкта наукового розгляду. | uk_UK |
dc.subject | ґєнеза формування іншомовної компетентності | uk_UK |
dc.subject | протокомпетентнісні джерела | uk_UK |
dc.subject | термінологічна еквівалентність | uk_UK |
dc.subject | історизм | uk_UK |
dc.subject | ретроспектива | uk_UK |
dc.subject | парадигма | uk_UK |
dc.title | ГЕНЕЗА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ВНЗ УКРАЇНИ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
генеза формування.pdf | 4.71 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.