Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1483
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛічман, Л.Ю.-
dc.date.accessioned2016-10-27T13:54:55Z-
dc.date.available2016-10-27T13:54:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1483-
dc.description.abstractУ статті наведено методологічну модель вивчення формування іншомовної компетентності у ВНЗ України, обґрунтовано теоретично значущі принципи побудови методології дослідження ґекези іншомовної компетентності, зазначена необхідність поєднання структурно-синхронічного і діахронічного методів аналізу об'єкта наукового розгляду.uk_UK
dc.subjectґєнеза формування іншомовної компетентностіuk_UK
dc.subjectпротокомпетентнісні джерелаuk_UK
dc.subjectтермінологічна еквівалентністьuk_UK
dc.subjectісторизмuk_UK
dc.subjectретроспективаuk_UK
dc.subjectпарадигмаuk_UK
dc.titleГЕНЕЗА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ВНЗ УКРАЇНИ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
генеза формування.pdf4.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.