Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолгіна, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorРідковець, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorКуртян, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorОлексенко, Ігор Миколайович-
dc.date.accessioned2016-10-27T10:29:40Z-
dc.date.available2016-10-27T10:29:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1469-
dc.description.abstractДаний час вимагає, для високої якості підготовки лікарів, знання для розвитку превентивної медицини, як медицини, що попереджає та випереджує розвиток захворювання. Метою навчання превентивної реабілітації на етапі післядипломної освіти є поповнити арсенал практикуючого лікаря сучасними методами нового профілактичного напряму, беручи до уваги індивідуальний підхід до діагностики, лікування та реабілітації. Вивчення у курсі підготовки нових концепцій, методологічних підходів згідно фази превентивної реабілітації. Вивчення фаз превентивної реабілітації дає змогу створювати «групи ризику» для розробки програм профілактики, зменшуючи кількість рецидивів і запобігання хронізації патологічного процесу. В наданому матеріалі значний акцент зроблено на 1-ому етапі медичної реабілітації, яка є основою первинної профілактики неінфекційних захворювань. Знання лікарями основ превентивної реабілітації розширяє можливості для покращення фізіологічних резервів організму і є актуальною задачею профілактичної медицини, рашення якої здійснить інди- відуальний підхід до вибору оздоровчих програм. Currently acquiring knowledge about developing preventive medicine to protect, promote and maintain health is highly important for physicians’ professional training. The purpose of training preventive rehabilitation in postgraduate education is to make medical specialists knowledgable about modern preventive methods taking into account the individual approach to the diagnosis, treatment and rehabilitation. It is also important for them to study new concepts, methodological approaches in preventive rehabilitation. Dividing preventive rehabilitation into stages allows forming “risk groups” to develop prevention programs, reduce the number of relapses and prevent chronic disease process. The lectures are focused on the 1st stage of rehabilitation, which is the basic for primary prevention of non-communicable diseases. Aquiring knowledge about the foundations of preventive rehabilitation by the physicians is the urgent task of preventive medicine, that is to implement an individual approach in the selection of health-promoting programs.uk_UK
dc.publisherЗбірник наукових праць співробітників НМАПО імені П.Л.Шупика.-Київ.-Т.26.-С.568-578uk_UK
dc.subjectпревентивна реабілітація, впровадження, медична освіта.uk_UK
dc.subjectpreventive rehabilitation, integration, medical education.uk_UK
dc.subjectпревентивная реабилитация, внедрение, медицинское образование.uk_UK
dc.titleЗНАЧЕННЯ ЗНАННЯ ПРЕВЕНТИВНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної реабілітації, фізіотерапії і спортивної медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волгіна Рідковець Куртян et al_СбНМАПО_2016_26.pdf246.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.