Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1395
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марценюк, В.П. | - |
dc.contributor.author | Усинська, О.С. | - |
dc.contributor.author | Сверстюк, А.С. | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-24T12:55:13Z | - |
dc.date.available | 2016-10-24T12:55:13Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1395 | - |
dc.description.abstract | У роботі розглянуто основні концептуальні підходи до організації дистанційного навчання за спеціальністю «Сестринська справа» (бакалавр) у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського. Описано методики проведення практичних та лекційних занять при дистанційному навчанні | uk_UK |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UK |
dc.subject | методика проведення занять | uk_UK |
dc.title | Про концептуальні підходи до організації дистанційного навчання за спеціальністю «Сестринська справа» (бакалавр) | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 165.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.