Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1280
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мінцер, О. П. | - |
dc.contributor.author | Голяновський, О.В. | - |
dc.contributor.author | Денисенко, С.В. | - |
dc.contributor.author | Тахере Гасемі | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-21T19:56:51Z | - |
dc.date.available | 2016-10-21T19:56:51Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1280 | - |
dc.description.abstract | Найважливішу роль у роботі сучасного університету розпочинає грати функція трансферу знань. Вона покликана забезпечити передачу та трансформацію знань, включаючи технології, досвід та навички тим, хто навчається, протягом всього життя, особливо під час безперервного професійного розвитку. Розглянуті модулі нової системи постійного навчання фахівців | uk_UK |
dc.subject | системи передачі знань | uk_UK |
dc.subject | безперервний професійний розвиток | uk_UK |
dc.subject | трансфер знань | uk_UK |
dc.subject | інноваційне суспільство | uk_UK |
dc.subject | інтеграція знань | uk_UK |
dc.title | Навчання на робочому місці лікарів і провізорів - аналіз можливостей | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 160 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.