Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарценюк, В.П.-
dc.contributor.authorСельський, П.Р.-
dc.date.accessioned2016-10-21T15:25:15Z-
dc.date.available2016-10-21T15:25:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1271-
dc.description.abstractУ статті розкрито досвід впровадження новітніх методик навчання та оцінювання при викладанні пропедевтики внутрішньої медицини у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевского, обґрунтовано об'єктивність об'єктивного структурованого клінічного іспиту та семестрового тестового іспиту за результатами оцінювання предметаuk_UK
dc.subjectінноваційні методикиuk_UK
dc.subjectпропедевтика внутрішньої медициниuk_UK
dc.subjectнезалежне оцінюванняuk_UK
dc.titleОбгрунтування об'єктивності семестрового комплексного тестового та об'єктивного структурованого клінічного іспитів для оцінювання знань і вмінь з пропедевтики внутрішньої медициниuk_UK
Розташовується у зібраннях:2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf240 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.