Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1235
Назва: | Вплив симуляційного навчання на формування свідомого ставлення медичних фахівців до проведення серцево-легеневої реанімації |
Автори: | Кузьмін В.Ю. Іскра Н.І. Крилюк В.О. |
Ключові слова: | симуляційне навчання, СЛР |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Острые и неотложные состояния в практике врача. 2016 – №1/1 (58), – С.26. |
Серія/номер: | Симуляційна медицина; |
Короткий огляд (реферат): | Виявлення змін в ставленні медичних фахівців щодо провдення СЛР (серцево-легеневої реанімації) до та після симуляційного навчання на кафедрі. Під час дослідження виявлено позитивні наслідки симуляційного навчання серед всіх груп слухачів, особливо – серед лікарів не клінічних кафедр. Медичні фахівці, що пройшли симуляційне навчання, стали більш впевненими в особистих знаннях та навичках з проведення СЛР. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1235 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медицини катастроф та військової медичної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вплив симуляційного навчання на формування свідомого ставлення медичних фахівців до проведення серцево-легеневої реанімації.pdf | 113.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.