Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1235
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьмін В.Ю. | - |
dc.contributor.author | Іскра Н.І. | - |
dc.contributor.author | Крилюк В.О. | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-21T10:01:06Z | - |
dc.date.available | 2016-10-21T10:01:06Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1235 | - |
dc.description.abstract | Виявлення змін в ставленні медичних фахівців щодо провдення СЛР (серцево-легеневої реанімації) до та після симуляційного навчання на кафедрі. Під час дослідження виявлено позитивні наслідки симуляційного навчання серед всіх груп слухачів, особливо – серед лікарів не клінічних кафедр. Медичні фахівці, що пройшли симуляційне навчання, стали більш впевненими в особистих знаннях та навичках з проведення СЛР. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Острые и неотложные состояния в практике врача. 2016 – №1/1 (58), – С.26. | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Симуляційна медицина; | - |
dc.subject | симуляційне навчання, СЛР | uk_UK |
dc.title | Вплив симуляційного навчання на формування свідомого ставлення медичних фахівців до проведення серцево-легеневої реанімації | uk_UK |
dc.type | Learning Object | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медицини катастроф та військової медичної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вплив симуляційного навчання на формування свідомого ставлення медичних фахівців до проведення серцево-легеневої реанімації.pdf | 113.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.