Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьмін В.Ю.-
dc.contributor.authorІскра Н.І.-
dc.contributor.authorКрилюк В.О.-
dc.date.accessioned2016-10-21T10:01:06Z-
dc.date.available2016-10-21T10:01:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1235-
dc.description.abstractВиявлення змін в ставленні медичних фахівців щодо провдення СЛР (серцево-легеневої реанімації) до та після симуляційного навчання на кафедрі. Під час дослідження виявлено позитивні наслідки симуляційного навчання серед всіх груп слухачів, особливо – серед лікарів не клінічних кафедр. Медичні фахівці, що пройшли симуляційне навчання, стали більш впевненими в особистих знаннях та навичках з проведення СЛР.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherОстрые и неотложные состояния в практике врача. 2016 – №1/1 (58), – С.26.uk_UK
dc.relation.ispartofseriesСимуляційна медицина;-
dc.subjectсимуляційне навчання, СЛРuk_UK
dc.titleВплив симуляційного навчання на формування свідомого ставлення медичних фахівців до проведення серцево-легеневої реанімаціїuk_UK
dc.typeLearning Objectuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медицини катастроф та військової медичної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.