Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1235
Назва: Вплив симуляційного навчання на формування свідомого ставлення медичних фахівців до проведення серцево-легеневої реанімації
Автори: Кузьмін В.Ю.
Іскра Н.І.
Крилюк В.О.
Ключові слова: симуляційне навчання, СЛР
Дата публікації: 2016
Видавництво: Острые и неотложные состояния в практике врача. 2016 – №1/1 (58), – С.26.
Серія/номер: Симуляційна медицина;
Короткий огляд (реферат): Виявлення змін в ставленні медичних фахівців щодо провдення СЛР (серцево-легеневої реанімації) до та після симуляційного навчання на кафедрі. Під час дослідження виявлено позитивні наслідки симуляційного навчання серед всіх груп слухачів, особливо – серед лікарів не клінічних кафедр. Медичні фахівці, що пройшли симуляційне навчання, стали більш впевненими в особистих знаннях та навичках з проведення СЛР.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1235
Розташовується у зібраннях:Кафедра медицини катастроф та військової медичної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.