Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарценюк, В.П.-
dc.contributor.authorСельський, П.Р.-
dc.date.accessioned2016-10-21T06:55:10Z-
dc.date.available2016-10-21T06:55:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1229-
dc.description.abstractУ статті розкрито досвід впровадження новітніх оцінювальних методик при викладанні анатомії людини у Тернпільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського, обґрунтовано об'єктивність системи дистанційного тестового оцінювання "Moodle" за результатами оцінювання тем з модулів дисципліниuk_UK
dc.subjectінноваційні методикиuk_UK
dc.subjectанатомія людиниuk_UK
dc.subjectдистанційне тестове оцінюванняuk_UK
dc.titleОбгрунтування об'єтивності системи дистанційного тестового оцінювання з анатомії людиниuk_UK
Розташовується у зібраннях:3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf256 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.