Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1229
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марценюк, В.П. | - |
dc.contributor.author | Сельський, П.Р. | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-21T06:55:10Z | - |
dc.date.available | 2016-10-21T06:55:10Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1229 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито досвід впровадження новітніх оцінювальних методик при викладанні анатомії людини у Тернпільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського, обґрунтовано об'єктивність системи дистанційного тестового оцінювання "Moodle" за результатами оцінювання тем з модулів дисципліни | uk_UK |
dc.subject | інноваційні методики | uk_UK |
dc.subject | анатомія людини | uk_UK |
dc.subject | дистанційне тестове оцінювання | uk_UK |
dc.title | Обгрунтування об'єтивності системи дистанційного тестового оцінювання з анатомії людини | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 256 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.