Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1152
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Краснов, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-19T17:59:59Z | - |
dc.date.available | 2016-10-19T17:59:59Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1152 | - |
dc.description.abstract | Підкреслена проблема різкого зростання обсягів інформації в усіх галузях знань. Показано, що особливу незахищеність перед «лавиною» слабоструктурованих знань отримують учасники освітнього процесу. Виділена проблема низького співробітництва фахівців предметної області при створенні єдиної тематичної бази. Зроблений висновок про необхідність розвитку контентної міжінституційної колаборації фахівців з медичних предметних областей на основі методологій формалізації і структурування контенту, а також використання стандартів трансформації та передачі знань | uk_UK |
dc.subject | освіта | uk_UK |
dc.subject | передача знань | uk_UK |
dc.subject | неструктурована інформація | uk_UK |
dc.subject | взаємодія фахівців | uk_UK |
dc.title | Контентна колаборація як перспектива забезпечення якості освіти | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 200.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.