Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1128
Назва: Ефективність самостійної роботи студента над комп’ютерно-генерованими навчальними завданнями на основі когнітивних прототипів
Автори: Попов, А.М.
Рижов, О.А.
Васильчук, Н.Г.
Ключові слова: когнітивний прототип
навчальні завдання
комп’ютерна навчальна система
ефективність на­вчання
медико-біологічні знання
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується можливість інтенсифікації самостійної роботи студентів за допомогою комп’ютерно-генерованих вправ спеціального типу на основі прототипів когнітивних структур. Розглянуто три базові типи завдань (навчальних вправ), які можуть бути автоматично генеровані для студента з базової структури когнітивного прото­типу. Проведена оцінка академічної результативності студентів, які виконують самостійну роботу з курсу “Парази­тологія” на основі когнітивних прототипів, а також оцінка ефективності виконання цього типу навчальних вправ для підвищення успішності з предмета. Результати експерименту продемонстрували високу якість сприйняття студен­тами навчального матеріалу у вигляді КП та якісно вищі (12 %) показники успішності при складанні модульного контролю студентами експериментальної групи, які в ході підготовки виконували самостійну роботу на основі КП
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1128
Розташовується у зібраннях:№ 3 (27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf560 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.