Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1126
Назва: Порівняльний аналіз рекламованої і не рекламованої аналогічної продукції у телеефірі України на прикладі Дротаверину та Но-шпи. Заходи нормативно-деліктного права та впливу на недобросовісну телерекламу ліків
Автори: Пономаренко, М.С.
Соловйов, О.С.
Кирпач, О.В.
Ключові слова: фармація
телереклама ліків
ціна
фармацевтично-деліктне право
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Представлено узагальнення нормативно-правових чинників впливу на телерекламну діяльність та економічні наслідки в результаті реклами препаратів іноземних виробників. Експериментально доведено, що лікарські препарати, рекламовані на телебаченні, аналогічні за діючим фармацевтичним інгрідієнтом, у 2-3 рази дорожчі аніж не рекламовані. Порівняльний аналіз цін проведено на прикладі Дротаверину (вітчизняного виробника) та імпортного анолога (Но-шпа, Франція)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1126
Розташовується у зібраннях:№ 4 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.