Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, М.С.-
dc.contributor.authorСоловйов, О.С.-
dc.contributor.authorКирпач, О.В.-
dc.date.accessioned2016-10-19T11:26:59Z-
dc.date.available2016-10-19T11:26:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1126-
dc.description.abstractПредставлено узагальнення нормативно-правових чинників впливу на телерекламну діяльність та економічні наслідки в результаті реклами препаратів іноземних виробників. Експериментально доведено, що лікарські препарати, рекламовані на телебаченні, аналогічні за діючим фармацевтичним інгрідієнтом, у 2-3 рази дорожчі аніж не рекламовані. Порівняльний аналіз цін проведено на прикладі Дротаверину (вітчизняного виробника) та імпортного анолога (Но-шпа, Франція)uk_UK
dc.subjectфармаціяuk_UK
dc.subjectтелереклама ліківuk_UK
dc.subjectцінаuk_UK
dc.subjectфармацевтично-деліктне правоuk_UK
dc.titleПорівняльний аналіз рекламованої і не рекламованої аналогічної продукції у телеефірі України на прикладі Дротаверину та Но-шпи. Заходи нормативно-деліктного права та впливу на недобросовісну телерекламу ліківuk_UK
Розташовується у зібраннях:№ 4 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.