Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрижак, О.Є.-
dc.date.accessioned2016-10-19T10:57:16Z-
dc.date.available2016-10-19T10:57:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1113-
dc.description.abstractУ статті представлено можливості застосування методів онтологічного моделювання для формування освітніх стандартів. Показано, що онтологічне моделювання дозволяє оптимізувати опис усіх рівнів національно рамки кваліфікацій, визначити достатню повноту інформаційного змісту предметних курсів, встановити відповідності між системами тематичних знань та компетенціями, які необхідно сформувати у випускників. Онтологічні моделі доз­воляють також включати в зміст курсу нові технологічні рішення.uk_UK
dc.subjectнаціональна рамка кваліфікаційuk_UK
dc.subjectонтологічні моделіuk_UK
dc.subjectосвітній стандартuk_UK
dc.titleЗастосування методів онтологічного моделювання для формування освітніх стандартівuk_UK
Розташовується у зібраннях:№ 4 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf944 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.