Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1113
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрижак, О.Є. | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-19T10:57:16Z | - |
dc.date.available | 2016-10-19T10:57:16Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1113 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено можливості застосування методів онтологічного моделювання для формування освітніх стандартів. Показано, що онтологічне моделювання дозволяє оптимізувати опис усіх рівнів національно рамки кваліфікацій, визначити достатню повноту інформаційного змісту предметних курсів, встановити відповідності між системами тематичних знань та компетенціями, які необхідно сформувати у випускників. Онтологічні моделі дозволяють також включати в зміст курсу нові технологічні рішення. | uk_UK |
dc.subject | національна рамка кваліфікацій | uk_UK |
dc.subject | онтологічні моделі | uk_UK |
dc.subject | освітній стандарт | uk_UK |
dc.title | Застосування методів онтологічного моделювання для формування освітніх стандартів | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | № 4 (28) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 944 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.