Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1088
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопов, А.М.-
dc.date.accessioned2016-10-19T06:47:52Z-
dc.date.available2016-10-19T06:47:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1088-
dc.description.abstractУ статті представлено розроблену технологію навчання. Показано ефективність представлення навчальних декларативних знань на основі прототипів когнітивних структур людини для підвищення якості трансферу знань у системі студент-комп'ютер. Результати підтвердили гіпотезу про якісніше та швидкіше засвоєння навчальних декларативних знань із предмета, представлених у вигляді прототипів когнітивних структур людини. Побудована лінія тренду на діаграмі успішності студентів контрольної та експериментальної груп протягом десяти занять засвідчила стабільне прискорення нарощування рівня засвоєння знань студентами експериментальної групи відносно контрольної, а також поліпшення загального рівня академічної успішностіuk_UK
dc.subjectкогнітивний прототипuk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.subjectінтелектуальна навчальна системаuk_UK
dc.subjectефективність навчанняuk_UK
dc.subjectінформаційні технології у фармаціїuk_UK
dc.titleЕфективність виконання комп'ютерно-генерованих вправ із предмета «інформаційні технології в фармації» на основі когнітивних прототипівuk_UK
Розташовується у зібраннях:№ 4 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf514.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.