Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1050
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозярін, І.П.-
dc.contributor.authorІвахно, О.П.-
dc.date.accessioned2016-10-13T11:11:03Z-
dc.date.available2016-10-13T11:11:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1050-
dc.description.abstractВступ. Об’єктивність визначення та оцінки показників фізичного здоров’я дітей є важливим етапом допуску їх до різних форм фізичної культури. Низькі показники стану здоров’я сучасного покоління дітей потребують ретельного підходу до призначення відповідного функціональним можливостям організму дитини рівня фізичного навантаження. Мета. Дати оцінку об’єктивності методики визначення і розподілу дітей шкільного віку на медичні групи для занять фізичною культурою. Матеріали і методи. Проведений аналіз методичних підходів до визначення рівня фізичного здоров’я дітей шкільного віку. У роботі використані такі методи: аналітичний, соціологічний, експертних оцінок, медичної статистики. Результати. Установлена необхідність удосконалення методичного підходу до об’єму та змісту протоколу медико-педагогічного контролю за фізичним вихо- ванням дітей шкільного віку. Висновки. Доведена можливість використання методу оцінки рівня адаптаційних резервів організму дітей без застосування функціональної проби з дозованим фізичним навантаженням з метою адаптації її до програми медичних оглядів школярів.uk_UK
dc.subjectдіти шкільного віку, фізичне здоров’я, методи визначення функціональних можливостей організму дітейuk_UK
dc.titleАДЕКВАТНІСТЬ МЕТОДИК ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра громадського здоров'я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbornikNMAPO26-41-45.pdf185.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.