Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1050
Назва: АДЕКВАТНІСТЬ МЕТОДИК ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ
Автори: Козярін, І.П.
Івахно, О.П.
Ключові слова: діти шкільного віку, фізичне здоров’я, методи визначення функціональних можливостей організму дітей
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Вступ. Об’єктивність визначення та оцінки показників фізичного здоров’я дітей є важливим етапом допуску їх до різних форм фізичної культури. Низькі показники стану здоров’я сучасного покоління дітей потребують ретельного підходу до призначення відповідного функціональним можливостям організму дитини рівня фізичного навантаження. Мета. Дати оцінку об’єктивності методики визначення і розподілу дітей шкільного віку на медичні групи для занять фізичною культурою. Матеріали і методи. Проведений аналіз методичних підходів до визначення рівня фізичного здоров’я дітей шкільного віку. У роботі використані такі методи: аналітичний, соціологічний, експертних оцінок, медичної статистики. Результати. Установлена необхідність удосконалення методичного підходу до об’єму та змісту протоколу медико-педагогічного контролю за фізичним вихо- ванням дітей шкільного віку. Висновки. Доведена можливість використання методу оцінки рівня адаптаційних резервів організму дітей без застосування функціональної проби з дозованим фізичним навантаженням з метою адаптації її до програми медичних оглядів школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1050
Розташовується у зібраннях:Кафедра громадського здоров'я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbornikNMAPO26-41-45.pdf185.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.