Перегляд зібрання за групою - Автори Вороненко, Ю. В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 2 до 21 із 22 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів – нові принципи побудови системиВороненко, Ю. В.; Мінцер, О. П.
2017Комп’ютерний іспит та клінічне мислення: сучасний підхід до оцінки знань лікаряВороненко, Ю. В.; Мінцер, О. П.; Іванов, Д. Д.
2012КОНЦЕПЦІЯ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИМінцер, О. П.; Вороненко, Ю. В.; Бабінцева, Л. Ю.; Банчук, М. В.; Краснов, В. В.; Марценюк, В. П.; Денисенко, С. В.; Азархов, О. Ю.; Шупяцький, І. М.
2017Логіка використання портфоліо в забезпеченні якості післядипломної медичної освіти та безперервного професійного розвитку лікаря. аналітичний оглядМінцер, О. П.; Вороненко, Ю. В.
2017Медична інформатика і кібернетика в охороні здоров'я та медициніВороненко, Ю. В.; Мінцер, О. П.; Мохначов, С.І.
2012Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції)Краснов, В. В.; Мінцер, О. П.; Вороненко, Ю. В.
2014ОЦІНЮВАННЯ ПОТРЕБИ У ФАХІВЦЯХ В ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я ТАЇХ ПІДГОТОВКИ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИВороненко, Ю. В.; Мінцер, О. П.
2015Питання підготовки кадрів та розвиток наукових досліджень з поліативної медицини як передумова створення сучасної системи паліативної та хоспісної допомоги в УкраїніВороненко, Ю. В.; Губський, Ю. І.; Царенко, А. В.
2016Про «розумні межі» використання інформаційних технологій в медичній освітіМінцер, О. П.; Вороненко, Ю. В.
2016Проблеми трансдисциплінарності освіти в медициніВороненко, Ю. В.; Мінцер, О. П.; Палагін, О. В.; Петров, В. В.; Крючин, А. А.; Риков, С. О.; Владимиров, О. А.
2015ПРОМИСОРНАЯ КОНЦЕПЦИЯ МЕДИЦИНСКОГО ОБУЧЕНИЯВороненко, Ю. В.; Иванов, Д. Д.; Мінцер, О. П.
2016Післяд ипломна медична освіта – нові горизонти й перспективиПалагін, О. В.; Мінцер, О. П.; Вороненко, Ю. В.
2013Ризик виникнення освітньо сингулярность тенденці та можливі наслідкиМінцер, О. П.; Вороненко, Ю. В.
2013Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчанняМінцер, О. П.; Вороненко, Ю. В.
2009СТАНДАРТИЗАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВВороненко, Ю. В.; Мінцер, О. П.; Краснов, В. В.
2017Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знаньМінцер, О. П.; Вороненко, Ю. В.
2008СТРАТЕГІЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ФАХІВЦІВБанчук, М. В.; Волосовець, О. П.; Вороненко, Ю. В.; Мінцер, О. П.
2020Фактори забезпечення ефективності замкнутої медичної освіти в сучасних умовах: неформальність, трансдисциплінарність і безперервністьМінцер, О. П.; Вороненко, Ю. В.
2014ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЗНАНЬ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ - СТВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПІРАЛІ ЗНАНЬВороненко, Ю. В.; Мінцер, О. П.
2021ІНФОРМАТИКА ТА КІБЕРНЕТИКА : Уніфікована освітня програма в галузях знань 22 «Охорона здоров’я» та 09 «Біологія» (Частина 1)Мінцер, О. П.; Вороненко, Ю. В.; Бабінцева, Л. Ю.; Мохначов, С. І.; Габович, А. Г.; Суханова, О. О.