Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/851
Назва: | Принципи організації проблемно-орієнтованого навчання на кафедрі гістології, цитології та ембріології в умовах впровадження сучасних інформаційних технологій |
Автори: | Ключко, С.С. |
Ключові слова: | проблемно-орієнтоване навчання педагогічний контроль компетенції комп'ютерні технології |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | У статті шляхом анкетування старших наукових співробітників і студентів кафедри гістології, цитології та ембріології визначені основні підходи до формування принципів проблемно-орієнтованого навчання студентів і його об'єктивного контролю в умовах впровадження сучасних інформаційних технологій. Впровадження на кафедрі гістології, цитології та ембріології тестового контролю для контролю знань і ситуаційних завдань для оцінки розвитку клінічного мислення дозволяє дати об'єктивну оцінку того, наскільки студенти розуміють зв'язок між теоретичним матеріалом і практичними діями, вміють аналізувати, узагальнювати матеріал і прогнозувати розвиток ситуацій. До безперечних переваг рейтингового контролю віднесено: оцінку результатів окремих ланок роботи, що забезпечує надійність контролю (тестовий контроль і ситуаційні задачі, діагностика 2 мікропрепаратів і електронограми) та задовольняє вимоги змістової і конструктивної валідності (відповідність форм і мети); розгорнутий поточний контроль (об'єднує і реалізує мотиваційну і виховну функції); деталізовану та поетапну процедуру контролю |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/851 |
Розташовується у зібраннях: | № 4 (32) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 304.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.