Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/71
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоляновський, О. В.-
dc.contributor.authorДенисенко, С. В.-
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorТахере, Г.-
dc.date.accessioned2016-03-22T13:14:52Z-
dc.date.available2016-03-22T13:14:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationhttps://www.researchgate.net/publication/282605930uk_UK
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/71-
dc.descriptionНайважливішу роль у роботі сучасного університету розпочинає грати функція трансферу знань. Вона покликана забезпечити передачу та трансформацію знань, включаючи технології, досвід та навички тим, хто навчається, протягом всього життя, особливо під час безперервного професійного розвитку. Розглянуті модулі нової системи постійного навчання фахівців.uk_UK
dc.publisherМедична інформатика та інженерія.uk_UK
dc.subjectсистеми передачі знаньuk_UK
dc.subjectбезперервний професійний розвитокuk_UK
dc.subjectтрансфер знаньuk_UK
dc.subjectінноваційне суспільствоuk_UK
dc.subjectінтеграція знаньuk_UK
dc.titleНАВЧАННЯ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ - АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
154-637-3-PB.pdf190.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.