Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/686
Назва: ДИДАКТИЧНИЙ КОМПОНЕНТ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРЯ-ВІРУСОЛОГА З ПРОБЛЕМ ДІАГНОСТИКИ ПАПІЛОМАВІРУСНОЇ ІНФЕКЦІЇ
Автори: Дзюблик, Ірина Володимирівна
Ковалюк, Олена Володимирівна
Артемчук, Ганна Павлівна
Ковалишин, Галина Григорівна
Вороненко, Світлана Григорівна
Обертинська, Оксана Володимирівна
Степченкова, Тетяна Віталіївна
Ключові слова: дидактичний компонент
післядипломна освіта
папіломавірусна інфекція
лабораторна діагностика
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті актуальність проблеми та особливості лабораторної діагностики папіломавірусної інфекції на сучасному етапі. Авторами проаналізовані матеріали анкетування слухачів щодо рівня знань з лабораторної діагностики папіломавірусної інфекції та ролі різних типів вірусів папіломи людини у розвитку неопластичних процесів. Наведені особливості підготовки навчального процесу та роль дидактичного компоненту в покращенні якості викладання на кафедрі вірусології. Підкреслена важлива роль дистанційних форм навчання в оптимізації навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/686
Розташовується у зібраннях:Кафедра вірусології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zdc_2014_3_1-2_6.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.