Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5190
Назва: «Розвиток творчого потенціалу у підлітковому віці засобами арт-терапії»
Автори: Петрова, Алла Анатоліївна
Ключові слова: арт-терапія
підлітки
стрес
психологічна підтримка
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу емоційного стану, самооцінки та рівня стресу на творчий потенціал підлітків, а також використанню арт-терапії для гармонізації цих аспектів. Робота розкриває теоретичні аспекти творчого потенціалу, підліткового віку та арт-терапії, аналізує існуючі підходи до арт-терапії, зокрема художню, музичну, танцювальну терапію, драматерапію та терапію через письмо. У роботі проаналізовано, як нестабільний емоційний стан, низька самооцінка та високий рівень стресу знижують творчий потенціал підлітків. Проведене емпіричне дослідження доводить, що систематичне використання арт-терапії сприяє покращенню креативного мислення, розвитку самовираження, гармонізації психоемоційного стану та зміцненню соціальних навичок. Розроблено практичні рекомендації для психологів, педагогів та соціальних працівників щодо використання арт-терапії у роботі з підлітками для підтримки їхнього особистісного зростання та соціальної адаптації. Визначено перспективи подальших досліджень у цій сфері. Наукова новизна роботи полягає у встановленні взаємозв’язку між емоційним станом, самооцінкою, рівнем стресу та творчим потенціалом підлітків, а також у розробці програми арт-терапії, спрямованої на гармонізацію психоемоційного стану молоді.
Опис: Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 053 «Психологія».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5190
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи магістрів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.