Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБожко, Валентина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-10-24T13:41:06Z-
dc.date.available2025-10-24T13:41:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5159-
dc.descriptionКВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UK
dc.description.abstractАктуальність та вимоги сьогодення, соціальна значущість та недостатня дослідженість цієї проблеми обумовили вибір теми роботи. Об’єкт дослідження: емоційний інтелект особистості. Предмет дослідження: формування емоційного інтелекту у студентів вищих навчальних закладів. Мета дослідження: теоретично вивчити та емпірично дослідити психологічні особливості формування емоційного інтелекту у студентів вищих навчальних закладів. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз поняття «емоційний інтелект» та проблеми його формування і розвитку в юнацькому віці; виокремити психологічні особливості емоційного інтелекту особистостей юнацького віку. 2. Емпірично дослідити рівень розвитку емоційного інтелекту у студентів, які навчаються у вищому навчальному закладі. 3. Розробити тренінгову програму формування емоційного інтелекту у студентів вищих навчальних закладів. 4. Підготувати рекомендації педагогам щодо формування емоційного інтелекту студентів у процесі навчально діяльності.uk_UK
dc.subjectемоційний інтелектuk_UK
dc.subjectстуденти ВНЗuk_UK
dc.title«Психологія педагогічної діяльності у формуванні емоційного інтелекту студентів вищих навчальних закладів: теорія та практика»uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота Божко В..pdf745.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.