Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5159| Назва: | «Психологія педагогічної діяльності у формуванні емоційного інтелекту студентів вищих навчальних закладів: теорія та практика» |
| Автори: | Божко, Валентина Анатоліївна |
| Ключові слова: | емоційний інтелект студенти ВНЗ |
| Дата публікації: | 2024 |
| Короткий огляд (реферат): | Актуальність та вимоги сьогодення, соціальна значущість та недостатня дослідженість цієї проблеми обумовили вибір теми роботи. Об’єкт дослідження: емоційний інтелект особистості. Предмет дослідження: формування емоційного інтелекту у студентів вищих навчальних закладів. Мета дослідження: теоретично вивчити та емпірично дослідити психологічні особливості формування емоційного інтелекту у студентів вищих навчальних закладів. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз поняття «емоційний інтелект» та проблеми його формування і розвитку в юнацькому віці; виокремити психологічні особливості емоційного інтелекту особистостей юнацького віку. 2. Емпірично дослідити рівень розвитку емоційного інтелекту у студентів, які навчаються у вищому навчальному закладі. 3. Розробити тренінгову програму формування емоційного інтелекту у студентів вищих навчальних закладів. 4. Підготувати рекомендації педагогам щодо формування емоційного інтелекту студентів у процесі навчально діяльності. |
| Опис: | КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія» |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5159 |
| Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи магістрів |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Дипломна робота Божко В..pdf | 745.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.