Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5159
Назва: «Психологія педагогічної діяльності у формуванні емоційного інтелекту студентів вищих навчальних закладів: теорія та практика»
Автори: Божко, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: емоційний інтелект
студенти ВНЗ
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Актуальність та вимоги сьогодення, соціальна значущість та недостатня дослідженість цієї проблеми обумовили вибір теми роботи. Об’єкт дослідження: емоційний інтелект особистості. Предмет дослідження: формування емоційного інтелекту у студентів вищих навчальних закладів. Мета дослідження: теоретично вивчити та емпірично дослідити психологічні особливості формування емоційного інтелекту у студентів вищих навчальних закладів. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз поняття «емоційний інтелект» та проблеми його формування і розвитку в юнацькому віці; виокремити психологічні особливості емоційного інтелекту особистостей юнацького віку. 2. Емпірично дослідити рівень розвитку емоційного інтелекту у студентів, які навчаються у вищому навчальному закладі. 3. Розробити тренінгову програму формування емоційного інтелекту у студентів вищих навчальних закладів. 4. Підготувати рекомендації педагогам щодо формування емоційного інтелекту студентів у процесі навчально діяльності.
Опис: КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5159
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота Божко В..pdf745.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.