Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5072
Назва: Нове бачення освітньо-наукової програми за спеціальністю 091 «Біологія та біохімія»
Автори: Бабінцева, Л. Ю.
Горовенко, Н. Г.
Кирик, Д. Л.
Соловйов, С. О.
Суханова, О. О.
Подольська, С. В.
В’юницька, Л. В.
Ключові слова: освітньо-наукова програма
біологія
біохімія
здобувач вищої освіти
компетентність
інформаційні та цифрові технології
трансдисциплінарність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Медична інформатика та інженерія
Серія/номер: № 1-2(65-66);90-104
Короткий огляд (реферат): Дослідження загальних властивостей і закономірностей розвитку живих організмів, вивчення видового різноманіття, а також хімічні процеси, що відбуваються всередині живих організмів, – ці знання, які надають науки біологія та біохімія, сприяють розв’язанню проблем людства: доступності достатньої кількості їжі, збереження здоров’я населення, збереження та покращення якості довкілля. Перебуваючи в постійному розвитку та вивчаючи ці важливі питання сучасні біологія та біохімія являють собою трансдисциплінарні галуззі знань, що потребують конкурентоспроможних, ініціативних, кваліфікованих, інтегрованих в європейський і світовий науково-освітній простір спеціалістів. Біологія та біохімія поряд із іншими природничими науками сприяють новим відкриттям, що істотно підсилюють рівень світової сучасної охорони здоров’я: від персональної медицини до біологічних основ психології людини, від розроблення нових біонічних матеріалів і пристроїв до клітинної інженерії. Життя розглядається на різних рівнях його організації – від молекули до біосфери, а узагальнення біохімії допомагають висвітлити еволюцію органічного світу та питання про виникнення життя на Землі. Отже, представлено новітнє бачення здобуття освіти майбутніх докторів філософії за спеціальністю 091 «Біологія та біохімія» галузі знань 09 «Біологія». Серед особливостей сучасної біології та біохімії виділяємо: комплексність та невизначеність умов, що передбачають застосування законів, теорій і методів природничих наук; вивчення взаємозв’язку біологічного та соціального розвитку людини; системну біомедицину; процедури і методи для вивчення діагностики та терапії захворювань і оцінювання здоров’я. Безумовно, ці особливості та всі напрями спеціальності, пов’язані із застосуванням інформаційних і цифрових технологій, штучного інтелекту. По завершенню навчання, здобувачі вищої освіти третього рівня мають оволодіти загальнонауковими компетентностями, здобути універсальні навики дослідника та мовні компетентності. Тематика курсу професійної підготовки розроблена з метою сприяння здатності інтегрувати знання та розв’язувати складні завдання в мультидисциплінарних і трансдисциплінарних контекстах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5072
ISSN: 1996-1960
Розташовується у зібраннях:Без назви



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.