Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5071
Назва: Нове бачення освітньо-наукової програми за спеціальністю 224 «Технології медичної діагностики та лікування»
Автори: Мінцер, О. П.
Бабінцева, Л. Ю.
Краснов, В. В.
Король, П. О.
Щербіна, О. В.
Козаренко, Т. М.
Сергієнко, Л. І.
Ключові слова: освітньо-наукова програма
технології медичної діагностики та лікування
здобувач вищої освіти
інформаційні та цифрові технології
компетентність
трансдисциплінарність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Медична інформатика та інженерія
Серія/номер: № 1-2(65-66);74-89
Короткий огляд (реферат): Сучасний період розвитку людства характеризується значним впливом технологій, зокрема інформаційних, що забезпечують поширення інформаційних потоків, утворюючи глобальний інформаційний простір. Вони швидко перетворилися на життєво важливий стимул розвитку не тільки світової економіки, а й інших сфер людської діяльності. Основне завдання сучасних наукових технологій – упровадження новаторських, ефективних рішень, починаючи з повсякденного життя кожної людини та закінчуючи впровадженням розробок у промисловому виробництві, охороні здоров’я, аграрному секторі тощо. В галузі охорони здоров’я технології допомагають покращити якість надання медичних послуг, налагодити комунікацію та відносини між медичними працівниками і пацієнтами й, безумовно, надають швидкі й ефективні рішення стосовно діагностики та лікування різноманітних захворювань. Залучення інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій, мікроелектроніки пов’язують з появою цифрової охорони здоров’я, телемедициною, мобільною медициною тощо. Слід також пам’ятати, що від рівня достовірності досліджень залежить прийняття лікарем рішень про діагностування, профілактику та лікування пацієнта. Отже, представлено новітнє бачення здобуття освіти майбутніх докторів філософії за спеціальністю 224 «Технології медичної діагностики та лікування» галузі знань 22 «Охорона здоров’я». Виходячи з мети підвищення якості й ефективності надання медичної допомоги, уніфіковано сучасні технології клінічних лабораторних і променевих методів дослідження; методи променевої терапії, а також методи прийняття рішень у діагностиці, лікуванні та прогнозуванні станів пацієнта. Зміст освiтньо-наукової програми спрямований на підготовку висококваліфікованих і конкурентоспроможних спеціалістів, здобуття ними необхідних теоретичних знань та комплексу практичних умінь, навиків і компетентностей для виконання інноваційних наукових досліджень та впровадження отриманих результатів у практичну охорону здоров’я. По завершенню навчання, здобувачі вищої освіти третього рівня мають оволодіти загальнонауковими компетентностями, здобути універсальні навики дослідника та мовні компетентності. Тематика курсів професійної підготовки розроблена з метою сприяння здатності інтегрувати знання та розв’язувати складні завдання в мультидисциплінарних і трансдисциплінарних контекстах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5071
ISSN: 1996-1960
Розташовується у зібраннях:Без назви



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.