Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5049
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мінцер, О. П. | - |
dc.contributor.author | Ганинець, П. П. | - |
dc.contributor.author | Сарканич, О. В. | - |
dc.contributor.author | Жовнір, В. А. | - |
dc.contributor.author | Вембер, Є. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-25T14:09:47Z | - |
dc.date.available | 2024-11-25T14:09:47Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.issn | 1996-1960 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5049 | - |
dc.description.abstract | Досліджено питання створення міжнародних стандартів медичної освіти та акредитації освітніх закладів. Підкреслюється думка, що незважаючи на запропоновані переваги глобальної гармонізації освітніх програм в охороні здоров'я, включаючи мобільність лікарів і підвищення якості медичної допомоги шляхом упровадження новітніх інформаційних технологій (ІТ), проблеми та непередбачені наслідки потребують більш ретельного вивчення. Це стосується в першу чергу реалізації глобальних освітніх програм та їхній зв'язок із місцевим контекстом влади та культури. Дослідження полягало у вивченні поточного стану та динаміки якості медичної освіти, визначенні національних пріоритетів безперервної медичної освіти, розвиток якої відбувається під впливом сучасних світових трендів, враховуючи глобальні стандарти Всесвітньої федерації медичної освіти (WFME) й Європейські стандарти забезпечення якості вищої освіти, а також акредитації медичної освіти. З'ясовано, що швидкий розвиток ІТ і глобалізаційні процеси значно вплинули на розвиток медичної освіти як в Україні, так і в усьому світі, зумовили зміну парадигми про ціннісні орієнтири безперервного професійного розвитку лікарів. Стандартизація медичної освіти є важливою умовою для забезпечення академічної мобільності здобувачів вищої освіти, професійної мобільності лікарів і викладачів, інших спеціалістів у галузі охорони здоров'я; спрямована на поліпшення якості медичної освіти, сприяє прозорості зовнішнього оцінювання діяльності закладів медичної освіти. Глобальні стандарти WFME для поліпшення якості медичної освіти й Європейські стандарти та рекомендації про забезпечення якості у вищій освіти визначено в якості інструментів акредитації у медичній освіті. Глокалізація стандартів медичної акредитації має проводитися таким чином, щоб привести практику акредитації у відповідність до глобальних стандартів, забезпечуючи при цьому адекватний облік місцевих цінностей і соціальних потреб. Україною також визначено національні пріоритети розвитку медичної освіти на найближче десятиріччя. Технології застосування акредитаційних механізмів і стандартів медичної освіти, хоча і збільшуються, не є універсальним. Запропоновано модульний принцип упровадження стандартів та акредитаційних механізмів, що включають базисний глобальний рівень стандартів, локальних методик і модуль нових інформаційних технологій. Перспективи подальших досліджень автори вбачають у визначенні умов для запровадження внутрішніх стандартів і формування культури якості у медичних університетах. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Медична інформатика та інженерія | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | № 3-4;59-67 | - |
dc.subject | стандарти медичної освіти | uk_UK |
dc.subject | механізми акредитації | uk_UK |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UK |
dc.subject | трансдисциплінарність | uk_UK |
dc.subject | глокалізація | uk_UK |
dc.title | Тенденції забезпечення якості медичної освіти створення стандартів і механізмів сертифікації | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Без назви |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тенденції забезпечення якості медичної освіти створення стандартів і механізмів сертифікації.pdf | 259.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.