Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.date.accessioned2023-02-02T11:44:35Z-
dc.date.available2023-02-02T11:44:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4479-
dc.description.abstractВступ. Загально визнано, що при організації дистанційного навчання найважливішим фактором, який забезпечує ефективність навчання є формування мотивації. У процесі навчання лікарів із стажем створення мотивації наштовхується на необхідність подолання своїх переконань та уявлень, що отримані під час особистого досвіду та складалися роками. Виникає досить вагоме протиріччя між новими, запропонованими викладачами циклу підвищення кваліфікації моделями знань, особливо для лікарів зі стажем практичної роботи понад 10 років, і сформованою певною переконаністю та пов'язаною з нею критичним оцінюванням інформації (неприйняття нових або нестандартних рішень).uk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.subjectопераційна мотиваціяuk_UK
dc.subjectстійка мотиваціяuk_UK
dc.subjectперспективна мотиваціяuk_UK
dc.titleФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запорожье 2018-4-7-3-4.pdf219.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.