Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБенца, Т.М.-
dc.date.accessioned2022-11-20T17:57:10Z-
dc.date.available2022-11-20T17:57:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4376-
dc.description.abstractІнтерактивний метод навчання із використанням конкретних випадків із практики допомагає наблизити освітній процес до реалістичності шляхом аналізу та обговорення. Цінність кейс-методу полягає в одночасному відображенні практичної проблеми з актуалізацією певного комплексу знань, що поєднує навчальні, аналітичні та виховні аспекти. Цей досвід можна повторювати за необхідності і освоювати індивідуально у зручному темпі за допомогою інформаційно-освітніх веб-технологій. Таким чином, ефективність навчального процесу підвищуєтьсяuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherМатеріали ІІ науково-практичної інтернет-конференції «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині» (м. Чернівці, 22.06.2022 р.). – Чернівці, 2022. – С. 358-359uk_UK
dc.subjectІнтерактивний метод навчанняuk_UK
dc.subjectкейс-методuk_UK
dc.subjectлікарі-інтерни терапевтиuk_UK
dc.titleІнтерактивний метод навчання у підготовці лікарів-інтернів-терапевтівuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра терапії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.