Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4308
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вороненко, Юрій Петрович | - |
dc.contributor.author | Гульчій, Олеся Петрівна | - |
dc.contributor.author | Балашов, Костянтин Вячеславович | - |
dc.contributor.author | Захарова, Надія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Туряниця, Соломія | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T11:34:30Z | - |
dc.date.available | 2022-11-08T11:34:30Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | DOI 10.11603/me.2414-5998.2021.2.12402 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147.046-021.68:005.963:614.253.1/.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4308 | - |
dc.description.abstract | Трансформації системи вищої та післядипломної освіти в Україні спонукають навчальні заклади оновлювати підходи до просування свого освітнього продукту. У попередніх дослідженнях були встановлені цільові показники тривалості та формату навчання, дана загальна оцінка важливості чинників вибору форми БПР; встановлені особливості груп користувачів, готових та не готових оплачувати навчання самостійно; визначені ключові фактори вибору форми БПР та здійснена сегментація користувачів. На новому етапі дослідження лікарям було запропоновано оцінити додаткові чинники, які впливають на вибір форми БПР. Визначені нові чинники вибору навчального циклу: сучасна тематика курсу (14,2 % опитаних), можливість удосконалення практичних навичок (8,6 %), тривалість навчання (4,1 %), зручне оформлення матеріалів (4,1 %) тощо. Встановлені статистично вірогідні зв’язки між попередньо запропонованими та самовизначеними чинниками, зокрема між наявністю попереднього досвіду навчання на кафедрі та зацікавленості в сучасному обладнанні, кількості отриманих балів БПР і тривалості навчання; необхідністю поїздки в інше місто та кількістю отриманих балів БПР і відсутністю комерційної складової. Також аналіз продемонстрував належність чинника зручного оформлення матеріалів до сфери фактора ефективності навчального циклу. Нові чинники доповнюють ефективність запропонованої авторами чотирифакторної моделі, що передбачає орієнтацію на результат чи на процес, як основну мотиваційну детермінанту вибору форми БПР. Виявлені чинники мають враховуватися під час підготовки інформаційних матеріалів про навчальні цикли | uk_UK |
dc.publisher | МАТЕРІАЛИ XVIIІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ З МІЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ (ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ) ОСВІТИ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ ВИРІШЕННЯ» | uk_UK |
dc.subject | безперервний професійний розвиток | uk_UK |
dc.subject | освітні послуги | uk_UK |
dc.subject | післядипломна освіта | uk_UK |
dc.subject | мотивація | uk_UK |
dc.title | ДЕТЕРМІНАНТИ ВИБОРУ ФОРМИ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ: АНАЛІЗ ВІДПОВІДЕЙ ЛІКАРІВ | uk_UK |
dc.type | Thesis | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра громадського здоров’я, епідеміології та екології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12402-Детермінанти_вибору_Туряниця_репозитарій.pdf | 413.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.