Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВороненко, Юрій Петрович-
dc.contributor.authorГульчій, Олеся Петрівна-
dc.contributor.authorБалашов, Костянтин Вячеславович-
dc.contributor.authorЗахарова, Надія Миколаївна-
dc.contributor.authorТуряниця, Соломія-
dc.date.accessioned2022-11-08T11:34:30Z-
dc.date.available2022-11-08T11:34:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherDOI 10.11603/me.2414-5998.2021.2.12402-
dc.identifier.otherУДК 378.147.046-021.68:005.963:614.253.1/.2-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4308-
dc.description.abstractТрансформації системи вищої та післядипломної освіти в Україні спонукають навчальні заклади оновлювати підходи до просування свого освітнього продукту. У попередніх дослідженнях були встановлені цільові показники тривалості та формату навчання, дана загальна оцінка важливості чинників вибору форми БПР; встановлені особливості груп користувачів, готових та не готових оплачувати навчання самостійно; визначені ключові фактори вибору форми БПР та здійснена сегментація користувачів. На новому етапі дослідження лікарям було запропоновано оцінити додаткові чинники, які впливають на вибір форми БПР. Визначені нові чинники вибору навчального циклу: сучасна тематика курсу (14,2 % опитаних), можливість удосконалення практичних навичок (8,6 %), тривалість навчання (4,1 %), зручне оформлення матеріалів (4,1 %) тощо. Встановлені статистично вірогідні зв’язки між попередньо запропонованими та самовизначеними чинниками, зокрема між наявністю попереднього досвіду навчання на кафедрі та зацікавленості в сучасному обладнанні, кількості отриманих балів БПР і тривалості навчання; необхідністю поїздки в інше місто та кількістю отриманих балів БПР і відсутністю комерційної складової. Також аналіз продемонстрував належність чинника зручного оформлення матеріалів до сфери фактора ефективності навчального циклу. Нові чинники доповнюють ефективність запропонованої авторами чотирифакторної моделі, що передбачає орієнтацію на результат чи на процес, як основну мотиваційну детермінанту вибору форми БПР. Виявлені чинники мають враховуватися під час підготовки інформаційних матеріалів про навчальні циклиuk_UK
dc.publisherМАТЕРІАЛИ XVIIІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ З МІЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ (ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ) ОСВІТИ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ ВИРІШЕННЯ»uk_UK
dc.subjectбезперервний професійний розвитокuk_UK
dc.subjectосвітні послугиuk_UK
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.titleДЕТЕРМІНАНТИ ВИБОРУ ФОРМИ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ: АНАЛІЗ ВІДПОВІДЕЙ ЛІКАРІВuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра громадського здоров’я, епідеміології та екології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12402-Детермінанти_вибору_Туряниця_репозитарій.pdf413.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.