Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/429
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоклицька, Г.Ф. | - |
dc.contributor.author | Прудникова, А.П. | - |
dc.contributor.author | Колосова, К.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-04T10:38:31Z | - |
dc.date.available | 2016-07-04T10:38:31Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/429 | - |
dc.description.abstract | Основою сучасних технологій навчання є програмно-цільовий підхід до організації навчального процесу та орієнтація на кінцевий результат підготовки сучасного фахівця. Лікар, попри своє основне призначення – лікувати хворих, більше уваги має приділяти профілактичній медицині, тобто турбуватися про «здоров'я здорових». Післядипломна освіта передбачає навчання на циклах різної тривалості: передатестаційних, тематичного вдосконалення, стажування, а також у клінічній ординатурі й аспірантурі, магістратурі та інтернатурі. Одна з активних форм тематичного вдосконалення – це виїзні цикли, які потребують ретельної підготовки і чіткої організації роботи. | uk_UK |
dc.subject | організація навчального процесу | uk_UK |
dc.subject | виїздні цикли | uk_UK |
dc.title | Виїзні цикли – активна форма тематичного вдосконалення лікарів-стоматологів у системі післядипломної освіти | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра терапевтичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ns_2011_3_21.pdf | 236.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.