Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоклицька, Г.Ф.-
dc.contributor.authorПрудникова, А.П.-
dc.contributor.authorКолосова, К.Ю.-
dc.date.accessioned2016-07-04T10:38:31Z-
dc.date.available2016-07-04T10:38:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/429-
dc.description.abstractОсновою сучасних технологій навчання є програмно-цільовий підхід до організації навчального процесу та орієнтація на кінцевий результат підготовки сучасного фахівця. Лікар, попри своє основне призначення – лікувати хворих, більше уваги має приділяти профілактичній медицині, тобто турбуватися про «здоров'я здорових». Післядипломна освіта передбачає навчання на циклах різної тривалості: передатестаційних, тематичного вдосконалення, стажування, а також у клінічній ординатурі й аспірантурі, магістратурі та інтернатурі. Одна з активних форм тематичного вдосконалення – це виїзні цикли, які потребують ретельної підготовки і чіткої організації роботи.uk_UK
dc.subjectорганізація навчального процесуuk_UK
dc.subjectвиїздні циклиuk_UK
dc.titleВиїзні цикли – активна форма тематичного вдосконалення лікарів-стоматологів у системі післядипломної освітиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ns_2011_3_21.pdf236.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.