Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлочан, С.М.-
dc.date.accessioned2016-07-01T13:35:20Z-
dc.date.available2016-07-01T13:35:20Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/387-
dc.description.abstractУ статті представлено досвід використання діагностичних моделей у навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології. Підкреслена значущість використання діагностичних моделей на практичних і семінарських заняттях для підвищення ефективності розуміння та засвоєння навчального матеріалу лікарями-курсантами, а також здійснення відповідного контролю та оцінки виконання практичних навичок як на практичних заняттях, так і під час складання іспитів.uk_UK
dc.subjectдіагностична модель щелепи, навчаль ний процес, ефективність навчання,uk_UK
dc.subjectпрактичні навичкиuk_UK
dc.subjectконтроль навчанняuk_UK
dc.titleДосвід використання діагностичних моделей щелеп у навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматологіїuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра ортопедичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140_142.pdf280.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.