Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorПопова, М. А.-
dc.contributor.authorЛадичук, О. К.-
dc.contributor.authorКошова, С. П.-
dc.date.accessioned2021-01-11T06:24:14Z-
dc.date.available2021-01-11T06:24:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2940-
dc.description.abstractСтаття присвячена вирішенню проблеми представлення медичних знань у процесі вдосконалення контенту післядипломного навчання для зменшення когнітивного навантаження. Розглянуто види когнітивного навантаження та шляхи його зменшення. Запропоновано використання таксономізації природномовних текстів в якості підходу до структуризації медичної інформації та онтології для інтегрованого подання агрегованих інформаційних ресурсів у процесі навчання. Наведено приклад використання онтології як ефективного засобу зменшення когнітивного навантаження.uk_UK
dc.subjectкогнітивне навантаженняuk_UK
dc.subjectтаксономіяuk_UK
dc.subjectтаксономізація природомовних текстівuk_UK
dc.subjectонтологіяuk_UK
dc.subjectінтероперабельністьuk_UK
dc.titleВикористання таксономії в удосконаленні контенту післядипломного навчанняuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.