Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2888
Назва: | Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини |
Автори: | Абрамов, С.В. Байбаков, В.М. Корнацький, В.М. Вишневський, В.О. Кириченко, А.Г. Мороз, С.М. Хом'яков, В.М. |
Ключові слова: | організація навчального процесу |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Медична освіта |
Серія/номер: | №1; |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження - визначення основних напрямів покращення та удосконалення навчального процесу зі студентами з дисципліни "Неврологія". Матеріали та методи дослідження. З урахуванням провідної ролі самостійної роботи студентів під час засвоєння знань та умінь з неврології були розглянуті і вивчені робочі програми та методичні розробки до практичних занять. Результати й обговорення: Структура навчального процесу неврологічної дисципліни предметно інтегрована й орієнтована на дотримання логічної послідовності викладання та розділена на відповідні модулі підготовки. У новій Типовій навчальній програмі питома вага належить самостійній роботі студентів. У навчальному процесі використовуються два види самостійної роботи студентів (СРС), такі, як: аудиторні СРС, що виконуються на навчальних заняттях під безпосереднім керівництвом викладача й за його завданням; позааудиторна СРС, яка виконується в позааудиторний час за завданням і при методичному керівництві викладача, але без його безпосередньої участі, або ж при частковій безпосередній участі викладача при головній ролі виконавця-студента, - значно допомагає активізувати самопідготовку в засвоєнні знань з дисципліни. Висновки: Самостійна робота студентів - важлива складова освітнього процесу, що індивідуалізує діяльність кожного студента і може розглядатися одночасно і як засіб вдосконалення його творчої індивідувальності. Поліпшення самостійної роботи направлено на вдосконалення навчального процесу, його оптимізацію та інтенсифікацію, підвищення якості навчання, активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів і зниження аудиторного навантаження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2888 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра управління охороною здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Організація самостійної роботи.pdf | 727.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.