Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2888
Назва: Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини
Автори: Абрамов, С.В.
Байбаков, В.М.
Корнацький, В.М.
Вишневський, В.О.
Кириченко, А.Г.
Мороз, С.М.
Хом'яков, В.М.
Ключові слова: організація навчального процесу
Дата публікації: 2017
Видавництво: Медична освіта
Серія/номер: №1;
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження - визначення основних напрямів покращення та удосконалення навчального процесу зі студентами з дисципліни "Неврологія". Матеріали та методи дослідження. З урахуванням провідної ролі самостійної роботи студентів під час засвоєння знань та умінь з неврології були розглянуті і вивчені робочі програми та методичні розробки до практичних занять. Результати й обговорення: Структура навчального процесу неврологічної дисципліни предметно інтегрована й орієнтована на дотримання логічної послідовності викладання та розділена на відповідні модулі підготовки. У новій Типовій навчальній програмі питома вага належить самостійній роботі студентів. У навчальному процесі використовуються два види самостійної роботи студентів (СРС), такі, як: аудиторні СРС, що виконуються на навчальних заняттях під безпосереднім керівництвом викладача й за його завданням; позааудиторна СРС, яка виконується в позааудиторний час за завданням і при методичному керівництві викладача, але без його безпосередньої участі, або ж при частковій безпосередній участі викладача при головній ролі виконавця-студента, - значно допомагає активізувати самопідготовку в засвоєнні знань з дисципліни. Висновки: Самостійна робота студентів - важлива складова освітнього процесу, що індивідуалізує діяльність кожного студента і може розглядатися одночасно і як засіб вдосконалення його творчої індивідувальності. Поліпшення самостійної роботи направлено на вдосконалення навчального процесу, його оптимізацію та інтенсифікацію, підвищення якості навчання, активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів і зниження аудиторного навантаження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2888
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління охороною здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Організація самостійної роботи.pdf727.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.