Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2597
Назва: Дистанційне навчання: переваги та недоліки на прикладі післядипломного етапу підготовки лікарів
Автори: Танцюра, Л.Д.
Кисельова, І.В.
Біляєв, А.В.
Ключові слова: Дистанційне навчання
Дата публікації: 1-жов-2020
Видавництво: Збірник матеріалів науково – практичної конференції з міжнародною участю
Серія/номер: 1,2020;
Короткий огляд (реферат): На прикладі опитування лікарів – інтернів, слухачів циклів спеціалізації та тематичного удосконалення проведено аналіз ефективності дистанційної форми навчання кафедри дитячої анестезіології та інтенсивної терапії Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л.Шупика.
Опис: Дистанційні способи комунікації активно увійшли у всі сфери життя, особливо під час пандемії. Слухачі відмічають, що дистанційне навчання зберігає час та удешевляє процес, але потрібні маніпулятивні навички.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2597
Розташовується у зібраннях:Кафедра дитячої анестезіології та інтенсивної терапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CPD_conference_NMAPO_2020.pdf4.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.