Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВ’юницька Л.-
dc.date.accessioned2020-11-27T16:47:10Z-
dc.date.available2020-11-27T16:47:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2596-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування компетентності фахівців з клінічної біохімії. Приведене теоретичне обґрунтування доцільності розв’язання ситуаційних задач різного рівня складності для удосконалення основних компетенцій в системі безперервної освіти. Встановлено, що ситуаційні задачі, що містять дані клінічних і фундаментальних дисциплін, дозволяють використовувати засвоєний матеріал за клініко-діагностичною значимістю біохімічних досліджень і визначати біохімічні механізми патологічних процесів.uk_UK
dc.subjectклінічна біохіміяuk_UK
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UK
dc.subjectформування компетентностіuk_UK
dc.subjectситуаційні задачіuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.titleНАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАДАЧ ЯК ЗАСОБУ УДОСКОНАЛЕННЯ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ В БЕЗПЕРЕРВНІЙ ОСВІТІ ФАХІВЦІВ з КЛІНІЧНОЇ БІОХІМІЇuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра клінічної лабораторної діагностики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged.pdf2.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.