Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2297
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Malyutina, N. V. | - |
dc.contributor.author | Babak, S. I. | - |
dc.contributor.author | Klymenko, L. V. | - |
dc.contributor.author | Pogorila, O. I. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-09T21:47:23Z | - |
dc.date.available | 2020-11-09T21:47:23Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2297 | - |
dc.description.abstract | Згідно із сучасними світовими тенденціями та запитом вітчизняної медицини, найдоцільнішим спо-собом оволодіння практичними навичками як студентами, починаючи з першого курсу, так і лікарями-практика-ми, є тренінги у симуляційних центрах. Мета – визначення рівня компетентності випускників вищих медичних навчальних закладів щодо володіння переліком практичних навичок та умінь.Матеріал і методи. Проведено анкетування за шкалою оцінки знань Королівського коледжу лікарів загальної практики у двох групах лікарів-інтернів першого року навчання зі спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина» до та після практичного заняття у симуляційному центрі. До 1 групи увійшли лікарі-інтерни, які під час отримання освіти не мали практичного медичного досвіду за межами вищого навчального закладу (n=86); до 2 групи (n=16) – лікарі-інтерни, які під час навчання працювали у закладах охорони здоров’я на посадах середніх медичних працівників. Результати. У результаті аналізу отриманих даних було встановлено, що лікарі-інтерни 1 групи оцінили свій рівень володіння практичними навичками, як такий, що потребує підвищення. Лікарі-інтерни, які під час отриман-ня освіти у медичних вищих навчальних закладах працювали у закладах охорони здоров’я, мали достовірно ви-щий рівень показників володіння практичними навичками, що належать до компетенції середнього медичного персоналу. Висновки. Тренінги щодо рівня оволодіння практичними навичками та уміннями при застосуванні симуля-ційних методів навчання є високоефективними, що доводять результати наших досліджень. | uk_UK |
dc.publisher | Здобутки клінічної і експериментальної медицини | uk_UK |
dc.subject | симуляційні методи навчання, післядипломна освіта, практичні навички | uk_UK |
dc.title | АКТУАЛЬНІСТЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра сімейної медицини та амбулаторно-поліклінічної допомоги |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10798-Текст статті-40240-1-10-20200129.pdf | 303.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.