Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMalyutina, N. V.-
dc.contributor.authorBabak, S. I.-
dc.contributor.authorKlymenko, L. V.-
dc.contributor.authorPogorila, O. I.-
dc.date.accessioned2020-11-09T21:47:23Z-
dc.date.available2020-11-09T21:47:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2297-
dc.description.abstractЗгідно із сучасними світовими тенденціями та запитом вітчизняної медицини, найдоцільнішим спо-собом оволодіння практичними навичками як студентами, починаючи з першого курсу, так і лікарями-практика-ми, є тренінги у симуляційних центрах. Мета – визначення рівня компетентності випускників вищих медичних навчальних закладів щодо володіння переліком практичних навичок та умінь.Матеріал і методи. Проведено анкетування за шкалою оцінки знань Королівського коледжу лікарів загальної практики у двох групах лікарів-інтернів першого року навчання зі спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина» до та після практичного заняття у симуляційному центрі. До 1 групи увійшли лікарі-інтерни, які під час отримання освіти не мали практичного медичного досвіду за межами вищого навчального закладу (n=86); до 2 групи (n=16) – лікарі-інтерни, які під час навчання працювали у закладах охорони здоров’я на посадах середніх медичних працівників. Результати. У результаті аналізу отриманих даних було встановлено, що лікарі-інтерни 1 групи оцінили свій рівень володіння практичними навичками, як такий, що потребує підвищення. Лікарі-інтерни, які під час отриман-ня освіти у медичних вищих навчальних закладах працювали у закладах охорони здоров’я, мали достовірно ви-щий рівень показників володіння практичними навичками, що належать до компетенції середнього медичного персоналу. Висновки. Тренінги щодо рівня оволодіння практичними навичками та уміннями при застосуванні симуля-ційних методів навчання є високоефективними, що доводять результати наших досліджень.uk_UK
dc.publisherЗдобутки клінічної і експериментальної медициниuk_UK
dc.subjectсимуляційні методи навчання, післядипломна освіта, практичні навичкиuk_UK
dc.titleАКТУАЛЬНІСТЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної медицини та амбулаторно-поліклінічної допомоги

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10798-Текст статті-40240-1-10-20200129.pdf303.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.