Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорачук, В.В.-
dc.contributor.authorКраснов, В.В.-
dc.contributor.authorТолстанов, О.К.-
dc.contributor.authorТріщинська, М.А.-
dc.date.accessioned2020-10-01T08:31:29Z-
dc.date.available2020-10-01T08:31:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2018-
dc.description.abstractРозроблена методика організації соціологічних опитувань споживачів освітніх (та інших) послуг у НМАПО імені П. Л. Шупика.uk_UK
dc.publisherКиїв, 2019.- 12 с. Затверджено рішенням вченої ради НМАПО імені П. Л. Шупика (Протокол від 11.09.2019 № 7)uk_UK
dc.subjectзворотній зв`язокuk_UK
dc.subjectпотреба у компетенцыяхuk_UK
dc.subjectспоживачіuk_UK
dc.subjectмоніторинг задоволеностіuk_UK
dc.titleПобудова зворотного зв’язку із основними споживачами з метою вивчення потреб у компетенціях і моніторингу їх задоволеностіuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
методичка.pdf604.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.