Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраснов, В.В.-
dc.contributor.authorУваркіна, О.В.-
dc.contributor.authorКодлубовська, Т.Б.-
dc.contributor.authorКостюк, О.І.-
dc.contributor.authorЮрковська, Л.Г.-
dc.contributor.authorТретьякова, А.С.-
dc.date.accessioned2020-09-15T09:20:36Z-
dc.date.available2020-09-15T09:20:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМультидисциплінарний підхід у формуванні професійних лікарських компетенцій / В. В. Краснов, О. В. Уваркіна, Т. Б. Кодлубовська, О. І. Костюк, Л. Г. Юрковська, А. С. Третьякова. Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського. Тернопіль : ТДМУ, 2017. Т. 2. С. 252.uk_UK
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1877-
dc.descriptionУ роботі обгрунтовано, що наступним кроком у вдосконаленні підготовки лікарів є розвиток трансдисциплінарних підходів як засобу інтеграції та формування цілісної когнітивної професійної світоглядної картини.uk_UK
dc.description.abstractУ роботі обгрунтовується, що випускники навчальних закладів виходять з «фрагментарною картиною світу», вказане заважає їм ефективно виконувати професійні завдання (бути компетентними). Можна стверджувати, що бути компетентним, це означає – мати цілісну когнітивну професійну картину світу (КС), яка відповідає реальній КС. Таким чином, перед системою освіти стоїть завдання іншого рівня – забезпечити умови, при яких процеси формування компетенцій забезпечать цілісність сприйняття.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського. Тернопіль : ТДМУ, 2017. Т. 2. С. 252.uk_UK
dc.subjectформування компетентностейuk_UK
dc.subjectмультидисциплінарний підхідuk_UK
dc.subjectлікарські компетентностіuk_UK
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UK
dc.titleМультидисциплінарний підхід у формуванні професійних лікарських компетенційuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТезиЗагальніТернопіль2017.pdf36.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.