Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1817Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Невірковець, А.А. | - |
| dc.contributor.author | Сергієнко, Л.І. | - |
| dc.date.accessioned | 2020-08-22T11:37:39Z | - |
| dc.date.available | 2020-08-22T11:37:39Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1817 | - |
| dc.description.abstract | Тест – це система завдань специфічної форми і зростаючої важкості, випробуваних на основі наукових критеріїв для педагогічного вимірювання, що дозволяє об’єктивно оцінювати рівень та структуру знань слухачів. Тестове завдання (ТЗ) – це одна одинця контрольного матеріалу, сформульована у вигляді ствердження, речення з невідомим, що задовольняє ряд вимог і пройшло електронну перевірку та було певним чином оцінене. Мета тестового контролю – узагальнююча для підвищення якості навчання, або ж конкретна (наприклад, об’єктивна оцінка обсягу знань слухачів). | uk_UK |
| dc.subject | клінічна лабораторна діагностика | uk_UK |
| dc.subject | тест- системи | uk_UK |
| dc.title | ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ПЕРЕВІРКИ ЯКОСТІ ЗНАНЬ | uk_UK |
| dc.type | Article | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра клінічної лабораторної діагностики | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| статья с конгресса.pdf | 285.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.