Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1785
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мінцер, О. П. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-20T06:23:41Z | - |
dc.date.available | 2020-08-20T06:23:41Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1785 | - |
dc.description.abstract | Досліджено можливість суттєвого підвищення якості навчання в післядипломній медичній освіті шляхом направленого змінення послідовності модулів знань, їхніх розмірів, форм подачі навчального матеріалу тощо, комплементарного до рівня знань суб’єкту навчання. Запропонована модульна структура платформи навчання в післядипломній медичній освіті. | uk_UK |
dc.subject | адаптивні технології навчання | uk_UK |
dc.subject | інтелектуальні технології навчання | uk_UK |
dc.subject | автоматизовані навчальні системи | uk_UK |
dc.subject | індивідуально спланована послідовність модулів знань для навчання | uk_UK |
dc.subject | системи управління навчанням | uk_UK |
dc.title | Обрії розвитку адаптивного навчання | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Обрїї розвитку адаптивного навчання2017_1_4.pdf | 691.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.